Bizonyára akadnak olyan honfitársaink, akik azonkívül, hogy magyarok, férfiak és heteroszexuálisak, más kiemelkedő egyéni teljesítménnyel nem büszkélkedhetnek. Valószínűleg e potenciális fogyasztói csoportot igyekszik megnyerni az amúgy nemzetközi tulajdonú Heineken cég a Soproni Sör legújabb reklámjával. Nemzettársaink tehát magyarságuk felett érzett jogos örömüket és elégedettségüket ezentúl az említett sör fogyasztásával is fokozhatják.
Persze tudjuk, a reklám gyakran az eladni kívánt árucikkhez attól teljesen független, de kellemes asszociációkat kíván társítani. Az idősebbek még emlékezhetnek a szerszámokat hirdető csinos nőre: „Jó munkához jó szerszám kell!" A jelen patetikus sörreklámjában sem esik egyetlen szó sem arról, hogy a Soproni Sör jó sör lenne. Pusztán a nemzeti közösséghez tartozás meghitt érzése tölthet el bennünket a klipet látva. (Folytatás)
(nol.hu)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése